hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان 

به مناسبت سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان خبر داد: افتتاح و کلنگ زنی ۵۱۷۹ پروژه با اعتبار بیش از ۱۹۸۵ میلیارد و ۹۳۶ میلیون تومان در دهه حساب ۱۰۰ امام(ره)و بیش از ۱۴۰ هزار خانوار در راستای محرومیت زدایی، رونق تولید، توسعه، عمران و آبادانی روستاهای استان بهره مند می شوند.

سیدمحمدحسینی گفت: همزمان با دهه افتتاح حساب ۱۰۰ امام(ره)، ۵ هزار و ۱۷۹ طرح و پروژه با اعتبار یک هزار و ۹۸۵ میلیارد و ۹۳۶ میلیون تومان پروژه با بهره مندی ۱۴۰ هزار خانوار در گلستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

 حسینی به مناسبت سالروز افتتاح حساب 100 امام(ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: همزمان با این دهه و در راستای رونق تولید، محرومیت زدایی، توسعه، عمران و آبادانی روستاها، یک هزار و 985 میلیارد و 936 میلیون تومان پروژه با بهره مندی 140 هزار خانوار در سطح استان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان افزود: در این دهه، 443 طرح و پروژه عمران روستایی با اعتبار 171 میلیارد و 436 میلیون تومان با بهره مندی 133 هزار خانوار در 443 روستای استان افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

 

وی ادامه داد: از این تعداد، 220 طرح و پروژه عمران روستایی با اعتبار 82 میلیارد و 995 میلیون تومان افتتاح و 223 طرح و پروژه عمران روستایی با اعتبار 88 میلیارد و 441 میلیون تومان کلنگ زنی می شوند.

 

حسینی از افتتاح و کلنگ زنی 4 هزار و 736 واحد مسکن روستایی و شهری در این ایام خبر داد و گفت: این پروژه ها با اعتبار یک هزار و 808 میلیارد و 500 میلیون تومان با بهره مندی 4 هزار و 736 خانوار اجرا شده اند.

 

وی افزود: افتتاح یک هزار واحد مسکن روستایی با اعتبار 200 میلیارد تومان، افتتاح 127 واحد مسکن شهری و جوانان با اعتبار 52 میلیارد و 500 میلیون تومان، کلنگ زنی دو هزار واحد مسکن روستایی با اعتبار 600 میلیارد تومان و کلنگ زنی یک هزار و 609 واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن با اعتبار 956 میلیارد تومان از پروژه های بخش مسکن روستایی و شهری است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با اشاره به تحویل 3 هزار جلد سند مالکیت روستایی و شهری در این دهه، گفت: از این تعداد یک هزار و 900 جلد سند مالکیت روستایی و یک هزار و 100 جلد سند مالکیت شهری است.

 


 

 












امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد